Friday, September 18, 2009

فلسطینی بمیری آزادی قدس نبینی

فلسطینی بمیری آزادی قدس نبینی

خونه که برگشتم که خیلی پکر بودم آخه ملت خیلی کم بودن یعنی اونجوری که من فکر میکردم نبودن از طرف دیگه هم یک تی شرت سبز پوشیده بودم و روش یک سوئی شرت خیس عرق شدم از گرما ولی انگار من یک اشتباهی کردم عوض اینکه برم هفت تیر, آزادی تا انقلاب رو رفتم البته از رفیقام و دور وریام همه جا زدن و از ترس کهریزک و تجاوز و انفرادی و شکنجه تخت خواب گرم و نرم را به راهپیمایی ولایت فقیه شکن ترجیح دادن

هر چند که من تو این مدت از هر راهی که تونستم تبلیغ روز قدس را کردم

با این هر حال مثل اینکه جمعیت زیادی اومدن 7 تیر و شعار دادن,اینجا که کسی شعار سبز نمیداد 

به امید اشغال تمام اراضی فلسطین بدست دولت بر حق اسرائیل و نا بودی اسلام متجاوز و تروریست

2 comments:

  1. دمت گرم باباتو دیگه کی هستی
    در ضمن من بچه پر رو نیستم
    من علی بودا هستم
    vebbikas.blogfa.com

    ReplyDelete
  2. جناب اين كامنتي كه در ئبلگ زير گذاشته شده مربو به شما است ؟؟
    http://www.vebbikas.blogfa.com/post-75.aspx

    ReplyDelete