Thursday, August 13, 2009

اگر9بسیجی کشته شده،اسمشان چیست؟

بعد از اظهار نظر بیجای عضو فراکسیون اقلیت (که تا حدودی مشکوک و به سبک منافقین و صدام و ضد ولایت فقیه حرف میزد) پیرامون اسامی نه بسیجی کشته شده, روزنامه های کیهان ,کیوان ,جیران و سایر روزنامه های پر تیراژ در کنار رویا پردازان بیست و سی و سایتهای فالس نیوز, رجا بگوز, امامه دوز,دوگانه سوز و لباس شخصی نیوز در پی فاش کردن اسامی بسیجیهای شهید شده در جریان اغتشاشات اخیر برآمدند که بدین صورت اسامی زیر را منتشر کردند ,باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایت کار و زمین خار که خوار مادر زمین را سرویس کرده
اسامی به شرح زیر می باشند
ترجیحا از یکی از دوستانتان که اوا تشریف دارند بخواهید این متن را به سبک کامران چاقال (نجف زاده) بخواند
سلاممم
اول از همه من زندم يکي مي گفت يک چيزي بنويس اين همه برايت مي نويسند گفتم خورشید هم نورش تمام میشود روزی ,چه برسد به ما که از بچگی خالی بستیم و چائیم را یواشکی هورت می کشمو تصور میکنم کاش مردم همه حرفهایم را باور میکردند و من هم روزی جا پای مموتی میذاشتم و خودم را در این بی ام و  جدیدها که سقف دارد ندارد تصور میکنم  ولی اینها که نان و آب نمی شود و جرغه ای زد ذهن من و گشتمو گشتم بدنبال اسامی شهدا و آخر سر اینها را یافتم داشته باشید وِیژه امشب را
-------------------------------
اولین شهید بسیجی ندا آقا سلطان که اسم واقعیش فاطمه السادات و در روز شهادتش توسط منافقین همراه با استاد تواشیح مسجد محلشون بوده که به اشتباه استاد گیتار معرفی شده
-------------------------------
دومین شهید سهراب اعرابی که بقول قدیمیها آنچه عیانست , بگذریم ضرب المثل را همه بلیدم بزارید امروزی حرف بزنیم بله سهراب در عکسهای منتشره به جز یک عکس که عوامل بیگانه ریش را با فتوشاپ برداشته اند ریش دارد و یکی از بسیجیان فعال و به شدت ذوب در ولایت بود
-------------------------------
سومین شهید حسین فهمیده بود که زیر تانک یکی از عناصر انقلاب رنگی له و لورد شد انگار که اصلا وجود نداشته و اینک بغض گلوی من را میفشارد و تنها به این جمله رئیس جمهور محبوب اکتفا میکنم که مدارکش هم موجوده
-------------------------------
چهارمین شهید بانوی محجبه مصری(فکر کنم تو خونشون هم به همین اسم صداش میکنن) که مخملی های آلمان بدستور موسوی کشتند و ککشان هم نگزید
-------------------------------
پنجمین شهید ننجون مهدی بود در حالیکه دهخدا بدست بدنبال معنی تورم میگشت و دروغی دیگر از سران اصلاحات فاش شد (اشاره به شعار تورم ننجون مهدی فهمید این کوتوله نفهمید)م
-------------------------------
ششمین شهید که به تازگی مسلمان شده بود و خواهان حضور در بیت و دیدار با رهبری شده بود مایکل جکسون بود که بعد از این حرکت توسط اصلاح طلبان به طرز مشکوکی به شهادت رسید
-------------------------------
هفتمی را شما بگوئید نه این که کفگیرمان به ته دیگ خورده باشد نه, این روزها هر ایرانی یک رسانه است و این نسل جدید سوخته نیست ولی پدر سوخته که هستو خوار مادر منو ایمان مرآتی و صدا و سیما و خلاصه رهبری را  مورد عنایت قرار داده اند ولی روی ما زیاد است مثل سنگ پای قزوین مثلا!م
     

1 comment:

  1. عالیییی بود خسته نباشی ادامه بده برادر

    یا علی .. خدا پشت و پناه همه سبزهاست

    ReplyDelete