Sunday, August 2, 2009

MY WORD ARE WEAPONS

MY WORD ARE WEAPONS

این هم یک شعر قدیمی از من با کمی تغییر تقدیم به سربازان گمنام امام زمان,بسیجیان چماغ بدست,جانیان خوک صفت پیرو ولایت فقیه و طرفداران خامنه ای پلید

این شعر را میتونید روی این آهنگ گوش کنید

LOYALITY-D12-ALBUM 2004-WORLD:

SNOWMAN WORLD
MY WORD ARE WEAPONS
WELOCOME TO MOTHERF-U-C-K-ING WORLD
LISTEN UP TO THIS MOTHERF-U-C-K-ING NOISE
F-U-C-K MY ENEMIES
YEAH
(SCREAM)
A-S-S HOLE
GUESS WHO'S BACK
SNOWMAN
WHO  F-U-C-K  U
KICK UR  A-S-S
P-I-M-P  FOR UR MOM
F-U-C-K   BASIJ BITCHZ
SEPAH A-S-S HOLE'S
U MUST TEST HIS D-I-C-K
YO
F-U-C-KY P-U-S-S-Y
CHECK THIS OUT


دوست داشتم يه تفنگ داشتم پر فشنگ
 ننه بسیجیا رو "م ي گ اي ي د م" خيلی راحتو قشنگ
 تا ميتونستم ميخوردمو ميشدم گيج و منگ
 حالا نوبته ننه تو اماده باشو گوش به زنگ
 اون موقع است كه ميفتی به "خ اي ه ماليم" اگه باهوش باشيو زرنگ
 ولی وای به حالت اگه گيرت بيارمو بيفتی به چنگ
 مثل سگ ميكنمتو نميكنم حتی يه لحظه درنگ
 حالا اگه "خ اي ه" داری شاخ شو واسه منو بيابا من بجنگ
 به من ميگن اسنومن از غرب گنگ
 اماده بدنمو محكم مثل سنگ
 اسممو كه ميشنوی ميكنی "خ اي ه" فنگ
 تو مثل اهو منم خرخرتو ميجوام مثل پلنگ
 اهنگمو كه ميشنوی مغزت ميكنه هنگ
 ميشاشی به خودتو عوض ميشه صورتت رنگ
 اما دست زدن به تو واسه من ننگ
 من جای تو بودم ميرفتم سراغ انار كه "ك ون" گشادمو بكنم تنگ
 حالا بازم ميگم بيا با من بجنگ
 بيا با من بجنگ بجنگ
YOOOOO
حالا اگه "خ اي ه" داری پاتو بكن تو كفش من
 تو صورت شكمت مياد مشت و لگد اسنومن
 ميگردم دنبال اسلحم تفنگ من كو
 اما تفنگ من زبونمه "ك ون م م" بازه بيا برو تو

آبجی بسیجی بفرما! تعارف نکن,همش مال خودت 

No comments:

Post a Comment